lørdag den 16. marts 2013

Dagen før dagen...


  

    Det er lørdag og dagen før dagen.
Imorgen har jeg nemlig fødselsdag. Ikke nogen stor rund fødselsdag. Men endnu et år bliver lagt på. 
:-)

Dagen i dag skal bruges på at gøre huset klar til der kommer gæster i morgen.
Jeg har nemlig lavet mit omklædningsværelse om til kontor og kreaværelse.

Så der skal bores huller til hylder....spejle m.m.
Der udover har jeg smidt mine gamle klædeskabe ud fra soveværelset og været ude i IKEA og købe nye.
Og der er lavet en lille form for "walk in closet" i soveværelset.
Jeg er i hvert fald ret tilfreds.
Men igen...de sidste småting mangler inden der kommer gæster.

Billeder kommer senere...når jeg er HELT færdig.
:-)

Nu vil jeg vække min søn... det er nemlig ham der har fået lov til at svinge boremaskinen.


Ønsker dig en dejlig lørdag.

Knus fra 

Chapline

***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar