onsdag den 30. oktober 2013

DIY julepynt....



Ja ja jeg ved det godt.

Jeg er tidligt ude, men jeg hygger mig og jeg har i år bestemt mig for at der 

IKKE skal købes nyt julepynt,- men laves selv.

Naturlig jul.

Jeg har lavet disse stjerner af kopipapir og gave indpakningspapir.

Så skulle du få lyst er der et hav af muligheder for at tilpasse farverne efter dit

 eget ønske.













Dem jeg har limet sammen og er dobbelte har jeg hængt en sytråd ind i det jeg samlede 

enderne,- så de er lige til at hænge på juletræet eller i et vindue :-)

God fornøjelse og på gensyn

Knus fra Chapline

1 kommentar:

  1. Det var da en god ide... Man har jo altid lidt papir liggende som kan bruges. Også en nem ting for ungerne at være med til. Mere af det tak... Jeg er forresten ny på din dejlige blog, og den røg under fortrukne med det samme... Glæder mig til at følge med.
    mvh
    Rikke

    SvarSlet