onsdag den 9. oktober 2013

DIY lampe



Jeg er længe blevet spurgt hvornår der kommer nye lamper og det er jo

dejligt at 

vide at I sidder derude og kan lide de indlæg jeg laver.

                                                            ♥   ♥   ♥


De nye lamper jeg viser i dag er som I kan se IKKE lavet af papir som jeg

ellers elsker at arbejde med.

Men jeg ER i gang med flere ideer til papirs lamper.

Og de kommer så snart de er klar.


                                                                  ♥












Dagens lamper er lavet af metal urtepotteskjulere.


Købt som på billedet med papir på.

Håber billederne viser hvordan de er lavet...ellers er I som altid velkommen til

 at skrive og spørge. :-)

På gensyn

                                                                    ♥


Chapline

4 kommentarer:

  1. Super fin ide, tak for den.
    Eva

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :-)

    Knus
    Chapline

    SvarSlet
  3. God ide - elsker dine lamper

    SvarSlet
  4. Ejjj hvor dejligt at høre.
    Tak skal du have.... :-)

    God fredag

    Knus Chapline

    SvarSlet