tirsdag den 7. januar 2014

DIY lampe ala Marokko



Jeg faldt over de her hurricanes på tilbud da jeg var ude og handle og eftersom jeg altid tænker..."Hvad kan jeg lave ud af det".
Kom de med hjem.
Havde nu allerede bestemt mig for at lave dem om til lamper,- da de kom i kurven.
Så mig hjem i en fart...ind og rode lidt i mit krea skab og finde 2 stk sorte fatninger med ledninger og i gang. Det tog ikke mange minutter så var de skilt ad og forvandlet til 2 lamper som giver  et utroligt smukt lys.

Jeg er meget tilfreds.


Lidt billeder af fremgangsmåden.





Fortsat dejlig dag.

Knus og på gensyn


Chapline

2 kommentarer:

  1. Har du overvejet at sælge dine lamper? Evt. lave en FB-shop? :-)

    Synes det er skønt at læse din blog og se din kreativitet

    SvarSlet
  2. Hejsa....Og tak
    Har tænkt lidt over det...der er efterhånden en del der har ydret ønsker om det.
    Men det kræver jo lidt for hver lampe tager en del tid at lave :-)

    SvarSlet