søndag den 29. juni 2014

Grillpinde, spraymaling og et nyt hus.




Dagen i dag stod på aftaler fra morgen til aften og jeg havde glædet mig til en dag med nye oplevelser. Men sådan skulle det desværre ikke gå.
Så har i stedet stået på sofahygge.
Alle projekter er indstillet i dag, men kan da lige vise hvad jeg bla fik leget med i går.
2 små huse blev der nørklet.
De er lavet af grillpinde, der er klippet i samme længde. Limet sammen med limpistol og spraymalet.



Fortrød med det samme da jeg malede dem,- for kunne faktisk bedre lide dem i naturfarve. Så må i gang igen :-)
De er ret nemme at lave og kun fantasien sætter grænser.
Vil prøve at lave nogle noget mere avancerede i forskellige former der kan ligge, stå og hænge i min "nye" stue.

Nå sofaen kalder, så smutter igen.

Nyd dagen og hianden

Knus fra Chapline



Ingen kommentarer:

Send en kommentar