fredag den 29. august 2014

De sidste ringe i denne omgang



Jeg har haft travlt med en masse nye små projekter som løbene vil blive vist her på Bloggen.

Et af projekterne er smykker og i særdeleshed fingerringe,- min helt store lidenskab. Det kom der det her ud af. En ring med tykt sølvtråd og en med gummi.



Der ER flere ringeprojekter på vej. I et materiale jeg endnu ikke har prøvet at arbejde med. Så det skal nok både blive sjovt og en udfordring :-)

I løbet af den næste uge skulle jeg gerne kunne vise billeder af vores nu (næsten) færdige stue. Køkkenet var sådan set færdigt lige indtil jeg bestemte mig for at vi nu skal have nyt spisebord!
Ja jeg ved det godt...jeg har for mange ideer :-)

Weekenden står for døren og i dag regner det rigtig meget. Er nu egentlig hyggeligt,- når man er inde.
Så der er tid til at fordybe sig i projekter, bage og hygge med dem man holder af.

Ønsker dig en dejlig dag

Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar