fredag den 31. oktober 2014

DIY pumpkin



Sønnen i huset vil gerne have et græskar og det skal han selvfølgelig have, til at stå ude altså.
Men da jeg synes de meget hurtigt bliver grimme og falder sammen, har jeg lavet et lille nemt et til at stå herinde.



Jeg brugte en toiletrulle, noget stof jeg havde liggende og noget naturgarn til stilken. Der kunne også være brugt et stykke træ. Det havde jeg bare ikke :-)
Det er bare at vikle stoffet rundt om rullen til den har den facon du er tilfreds med og så putte enden af stoffet ind i bunden. 
Stilken har jeg lavet ved at vikle garnet rundt om mine fingre og bagefter viklet garnet rundt om sig selv... Håber det gav lidt mening.
Til sidst puttede jeg stilken ned i toppen og vupti et langtidsholdbart græskar.



Ønsker dig en dejlig weekend.

Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar