fredag den 24. oktober 2014

Travl uge


Så blev det fredag og weekenden står for døren.
Det har været en travl uge med mange aftaler og planer.


Et par af turene ud af huset har stået på en Århus tur, hvor jeg bla fik købt et reparationssæt til min Kaj Bojesen abe der havde mistet sit ben. 




Der blev også købt en træ hånd fra Hay,- for et gavekort fra mine børn, jeg har haft til at ligge meget længe. Den har jeg planer med, men det vender jeg tilbage til.




En anden tur har været til en stor genbrugsbutik. Jeg fandt nu ikke så meget der kunne bruges, men holder øje med stedet. 


Men det blev dog til et billed i fin ramme og en sjov lille sort dims jeg ikke ved hvad er.
Altid sjovt at finde noget "nyt" til huset.


Weekenden står på hygge og afslapning.
Og det kan nok heller ikke helt undgås at jeg prøver lidt nye ideer af.

Pas på hinanden og på gensyn

Knus Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar