mandag den 1. juni 2015

1. sommerdag og dårlig finger






                                                            Har tegnet lidt på sten :-)

Kaldenderen siger det er sommer....men vejret er ikke helt enig...endnu.
Der er godt nok sol og det er lidt lunt. Temperaturen er desværre bare ikke særlig høj.

Men det skulle komme...siger de kloge :-)


For små 2 uger siden kom jeg til skade med min ene finger, da jeg sad og arbejdede på en kobberring. Saven smuttede... og videre ind igennem ca ½ delen min finger og negl. Av av. Blodet stod ud til højre og venstre og jeg måtte en tur på skadestuen og sættes sammen.




Tiden er gået med at få købt en masse nyt værktøj og materialer til mit værksted. Så jeg er klar til at afprøve nye ideer når min finger har det bedre :-)

Håber DU nyder din dag.


Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar