mandag den 10. august 2015

En god weekend


God formiddag og velkommen til en hel ny uge...
Håber I alle har haft en dejlig weekend...det har jeg.

Den har faktisk været super god og jeg er rigtig glad.

Min weekend har været travl, men på den gode måde...

Efter at jeg har været god ved mig selv og brugt en masse tid på at "rydde" op, så har jeg fået utrolig meget energi og velvære. 

Så jeg har en masse at dele med Jer i den kommende uge, bla opskrifter og mit første fotoshoot...så følg med her på Bloggen :-)





Lidt af weekendens 


hjemmelavede mad blev en

 

kylling/porretærte som sønnen 


i huset er vild med.













I morgen starter sønnen i skole igen og så er det tilbage til hverdagen og arbejde igen.


Pas på Jer selv og på gensyn


Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar