fredag den 4. september 2015

Jubii...Jeg er i minus...



Hej søde læsere


Så blev det fredag, dagens gårtur er overstået, der er handlet ind til weekenden, nu mangler dagens projekter incl træning kun.


Og jeg har TABT mig....ca 1½ kg!

Ja det er self ikke meget, men det er en start og jeg er stolt over at det er lykkes mig..
ENDELIG :-)
Det er jo en skøn følelse...og giver både energi og lyst til at fortsætte. 

Lampeprojekterne er i fuld gang og jeg håber jeg kan vise det færdige resultat af den ene efter weekenden eller i løbet af næste uge.


Jeg fortalte forleden om at jeg havde malet en gammel træ sy kasse, som nu bliver brugt til en lille del af min make up. Finder vist aldrig noget der er stort nok til at rumme det hele :-)
Selv om jeg IKKE er den der har fuld krismaling på hver dag, så er der nu stadig en del gode ting der ikke lige behøver at stå fremme :-)
Og det kan også ses på billedet at den ikke helt kan lukke låget.



Nu skal jeg i gang med lampen igen...

Pas på Jer selv og hinanden
Spred lidt kærlighed

På gensyn 

Knus fra Chapline





Ingen kommentarer:

Send en kommentar