fredag den 8. april 2016

Her er dit liv...



Hej søde læsere... 


Jeg håber I har haft det godt....

Mit liv har stået på den anden ende længe....der har i lang tid  været meget og mange mennesker at forholde sig til. Nogle nye nogle gamle.
Men jeg elsker hvert minut.


Jeg har været på en rejse...de sidste par år og er endelig kommet hjem. 

Sangen med Sanne Salomonsen rammer mig lige i hjertet og beskriver præcis hvordan jeg har det. 



Jeg er et godt sted i livet. 
Har lagt alt det negative bag mig og fundet mig selv og ro. 
Takker mange gange hver dag for alt jeg har. 
Folk omkring mig kan mærke, at jeg endelig har ro, er lykkelig og er fyldt med en masse positivitet. 

JEG ER LYKKELIG.  



It's quite simple...just love
                                                                            ❤ 
 heart-humørikon

Ønsker jer alle en dejlig weekend. 

Pas godt på jer selv og hinanden. 

På gensyn og knus  

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar