mandag den 9. maj 2016

Mangler en mand...!!



Eller bare en masse penge!

Projekt fliselægning er afgået ved døden.
Haven ligner nu en blandning mellem en byggeplads og et bombet lokum!
Solen og varmen kom endelig og jeg sidder inde med lukket dør og med ryggen til vinduerne. Kan ikke klare at kigge derud. Bliver så vred. Mest på mig selv, over at jeg troede jeg kunne. 
Projektet er hermed opgivet og udsat på ubestemt tid.
Behøver vel ikke nævne at mit humør er mere end dårligt. 


Det var lørdagens frustration.
Lørdag aften blev rundet af med en super dejlig tur ved Marselis lystbådehavn til en omgang is og hygge. Sammen med en million andre mennesker. Var sent hjemme og meget træt da jeg ramte sengen. 





Det hele blev bedre søndag, der blev lagt flere fliser,- og det gik bedre. Nu mangler der bare mere sand... Jeg KAN åbenbart bare ikke vinde det her.  

Nå, i dag er det mandag...solen skinner stadig. Det er dejligt varmt allerede og i løbet af dagen kommer mit nye køle/fryseskab.
Forhåbentlig.
Har nemlig manglet min fryser (som var den der gik i stykker) siden i onsdags.
Så den er ventet med stor længsel.
Trænger til is :-)


Kan I have en skøn dag.

Pas på jer selv og hinanden.

Smil og vær glad.

Knus og på gensyn

 Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar