onsdag den 16. august 2017

Smukfest 17 og sygdom



Hej søde læsere....

Ja, det er jo ved at være lidt dage siden Smukfest sluttede for i år, men derfor kommer der nu alligevel lige et lille Blogindlæg om bla det. :-)

Voksensønnen tog igen gladeligt afsted om søndagen sammen med en kammerat for at slå telt op og hygge med vennerne inden det hele for alvor gik i gang. Onsdag kom han dog hjem for at få et godt bad og sove ud. Han gik i seng og sov 12 timer! Han tog tilbage til festivallen om torsdagen, hvor han også havde billet til musikken. Lørdag ringede han og jeg kørte til Skanderborg for at hente ham og en kammerat. De var meget stille, trætte og solbrændte. Men havde haft endnu en god oplevelse. Og det er jo det der tæller.

Ang. sygdommen...ja den gik self til mig. Suk.
Jeg var allerede syg søndag da sønnen tog afsted. Men da jeg havde en aftale om besøg om mandagen måtte jeg bide tænderne sammen og gøre hele huset rent efter endt oprydning. Stor omgang. Men det blev gjort.  Om eftermiddagen måtte jeg overgive mig til feberen og gik i seng. Aftalen mandag blev aflyst og udsat til et senere tidspunkt og efter en uge med forkølelse, feber og halsbetændelse er jeg så småt ved at komme ovenpå igen og tilbage til hverdagen. Dejligt.

 Kan I alle have en skøn dag.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar