søndag den 21. januar 2018

1. gang



Hej søde læsere.

Jeg håber, I alle har haft en god jul og et godt nytår.

Der har været lidt stille fra min side, da der har været en del at se til.

I dag er det søndag, Himlen er blå. Vinden er stille og solen skinner.
Og jeg har været ude at gå for 1. gang i 4 mdr! Det var kun en lille kort tur. Men hvor var det skønt.
Jeg ved, at jeg kommer til at bøde for det senere i form af smerter. Men jeg er så træt af at få smerter bare ved at gå rundt i huset. Så i dag bestemte jeg mig for at gå en tur.
Jeg håber inderligt, at det bliver muligt for mig at kunne gå bare et par gange om ugen.
Nu må vi se.

Til februar starter jeg op på 30 dages
 yoga challenge. Jeg er allerede så småt i gang med øvelser, for at se om jeg kan holde til det. Ind til videre går det, HVIS jeg passer på.
Håbet er lysegrønt :-)

Dagens pligter skal overståes og så skal søndagen nydes.

Ønsker alle en dejlig dag.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Knus og på gensyn.

Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar