tirsdag den 20. marts 2018

Ønsker....



Hej søde læsere....

Et lille blogindlæg på en utrolig smuk tirsdag. 


Solen skinner og himlen er blå. 
Sidder her og kigger ud af vinduet, imens jeg drømmer om at "indrette" haven til lunt forår og sommer.
Jeg har som altid mange ideer til hvordan jeg gerne vil have det og i min søgen efter puder, stole mm forelskede jeg mig bla i disse ting. 




Det er desværre meget dyre møbler og ikke lige til min økonomi.
Men jeg kan jo drømme.

Der findes selvfølgelig billigere alternativer, Det er bare at lede.

Jeg glæder mig rigtig meget til at det bliver lidt varmere og jeg kan lægge tæpper, puder mm ud til dejlig afslapning i solen.
Håber det snart kan lade sig gøre.
Ser i hvertfald ud til at dagsfrosten er ved at være slut og det er jo en start.

Ønsker alle en dejlig dag.

Pas godt på jer selv og hinanden.
Knus og på gensyn

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar