onsdag den 19. december 2018

Dag 5, idé nr 5



Glædelig 19. december kære læsere...

Der er ikke mange dage tilbage til juleaften og jeg er i fuld gang med at pakke gaver ind og gør de sidste ting klar. 


I dag vil jeg dele et par ideer til nem og anderledes gaveindpakning.




Der er intet galt i den traditionelle måde at pakke en gave ind på med krøllebånd og et til og fra kort. Men det kræver ikke meget at pifte det lidt op og det vil jeg i dag vise hvordan jeg har gjort.
 De 2 sorte gaver har jeg limet en hvid firkant på klippet ud af ganske almindeligt kopipapir. Der på har jeg trykt en tekst med små stempelklodser købt i panduro Hobby.
Den hvide gave har fået natursnor på, et hjemmelavet kort lavet af noget pap fra en æske og en lille grangren som pynt. 
Nemt, enkelt og med stor effekt til billig penge.

Angående de små stempler, vil jeg een af de sidste dage inden jul vise en idé jeg elsker og har brugt mange steder i huset.
Glæd jer.

Ønsker jer alle en dejlig dag og på gensyn i morgen.

Knus Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar