søndag den 11. marts 2012

★ Søndag ★


                                                                                   


Gav mig selv  blomster forleden da vi handlede....Jeg elsker alle hvide blomster. Og selvfølgelig min lille lampe mand Mr. P.

Update om vores badeværelses renovering....Vi er næsten næsten færdige. Regner med at der kommer før og efter billeder i morgen eller tirsdag.



I dag står den på oprydning og så skal jeg en tur i haven. Jeg VIL have vores krukker og planter frem fra have skuret i dag. Kan simpelthen ikke vente længere nu!


                                                                                    


                                                            Ønsker alle en dejlig søndag.


                                                                     Knus fra Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar