lørdag den 7. april 2012

Påske


                                                                                     


Først kommer der en undskyldning for at jeg ikke har passet min blog som jeg gerne ville.
Der er været fødselsdage og sygdom.



Jeg kan fortælle at der efter påske kommer nogle projekter jeg har arbejdet på det sidste stykke tid...ind imellem alle fødselsdagene og sygdom :-)


                                                                                      


                                                   Ønsker alle en dejlig påske og på gensyn.


                                                                          Knus fra Chapline

1 kommentar:

  1. Håber du igen kommer igang med skriveriet - Faldt lige over din blog, og den fanger virkelig:)

    SvarSlet