mandag den 6. oktober 2014

1 stk træklods

Så kom der endnu en lampe til samlingen.




Den er lavet af et stykke træplanke savet ud i den størrelse jeg synes passede. Derefter er der boret hul ned i så en fatning kunne sættes i og et lille hul er lavet ud i den ene side og ledningen er ført den vej ud.
Jeg har malet træklodsen med fortyndet hvid maling som er tørret af igen kort efter.

Synes selv den passer fin på min hylde i stuen.


Det er mandag og en ny uge er startet. Jeg kan godt lide mandage og specielt i denne uge, da jeg glæder mig til fredag. 
Men det er en hel anden snak :-)


Pas på hinanden og på gensyn.

Knus fra Chapline



 

1 kommentar:

  1. Hej. Rigtig god blog du har. Jeg så lige dit billedet med den rå lampe med træklods og glødepære, og jeg synes det er super flot lavet. Det er virkelig en god stil, og det passer til de fleste hjem. Jeg synes glødepærer giver et råt og varmt look, og det giver god kontrast til mange ting. Jeg ved det er svært at finde en glødepære til en god pris. så jeg tilbyder nu derfor en billig glødepære på http://max100kr.dk/collections/lamper/products/glodepaere. Det er en glødepære med kultråd, som ligner edison modellen fra gamle dage, og den giver et flot skær i glasset som er klart og gyldent. Jeg håber det kan bruges. Rigtig god dag.

    SvarSlet