fredag den 10. oktober 2014

Genbrug af gamle knapper





Jeg har arvet en masse gamle knapper og da jeg også er den lykkelige ejer af en del ørestikkere.... af forskellige kvalitet og som ikke alle er kommet med en medfølgende smykkeæske,har jeg genbrugt knapperne til at holde styr på dem.
Hullerne er perfekte til små ørestikkere.
Nu er det lige til at se hvad jeg har og hvilke jeg har lyst til at tage på :-)


Jeg bliver jævnligt spurgt om hvornår der kommer nye lamper og det er så dejligt at I har så stor interesse i det jeg laver.
Der bliver stadig arbejdet på forskellige lampeprojekter når tiden er til det og de vil blive vist så snart de er klar.
Så I må have lidt tålmodighed :-)


Det er weekend nu og her i huset også starten på efterårsferien.
Der skal hygges rigtig meget for det er vigtigt at bruge tid sammen med dem der står ens hjerte nær.


På gensyn

Knus fra Chapline 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar