onsdag den 12. november 2014

Min nye mand


Der er en ny mand i huset.

Han er ikke så stor og noget stiv i det, men han har et lyst hoved.





Jeg var en tur i Århus og gik for sjov ind i Tiger butikken. Der stod han og med det samme så jeg min nye lampe. Han skulle bare lige have fjernet hovedet. 
Så med hjem og så gik sønnen i gang. Tror han hyggede sig for jeg blev hurtigt til assistent der hentede de forskellige ting han skulle bruge.
Men nu er min lille nye mand færdig og vi er begge ret tilfredse med ham.




Han kostede 40 kr. Pæren og ledning havde vi.





De andre lamper bliver der stadig arbejdet på og de bliver løbende vist her på Bloggen når de er færdige.


Knus og på gensyn

Chapline

3 kommentarer:

  1. Det var heller ikke meget for en mand ;-)
    KH Lisbet

    SvarSlet
  2. the pictures are nice

    SvarSlet
  3. Hvilken fatning har du fået ned i træet? De fleste fatninger er 26mm i diameter. Det er meget, men kan lade sig gøre.

    SvarSlet