fredag den 20. februar 2015

Lagkage opskrift og weekend



Så er det blevet fredag...synes tiden går meget stærkt :-)

Til sønnens fødselsdag i onsdags overraskede jeg ham med en dejlig lagkage med hjemmebagte bunde. De er bagt uden æg...ikke fordi vi ikke kan tåle dem men jeg havde ikke lige flere hjemme.


                            Sønnen havde en dejlig dag og så er mor her glad :-)





Ingredienser :


3 dl hvedemel
2 tsk bagepulver
50 g margarine
1½ dl sukker
1½  dl mælk


 

 Bland de tørre ingredienser. Hæld mælken i og pisk til sidst den smeltede margarine i. Bages i en smurt springform 40 min. v. 175 gr. 

Jeg lavede en vaniliecreme og skar en masse friske jordbær og lagde inden i.


 

 

I næste weekend kommer der stort ryk ind af gæster til den store fødselsdag og jeg er allerede i gang med at planlægge de forskellige indkøb og omrokeringen af møbler så der er plads til alle. Men det skal nu nok gå og hyggeligt bliver det uden tvivl.


Jeg har den sidste tid været i gang med at lave om i mit soveværelse og de før og efter billeder kommer i løbet af et par dage. 

Jeg er meget tilfreds :-)


Kan I alle ha en fantastisk weekend.


Knus og på gensyn


Chapline




 



 

 




 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar