lørdag den 4. juli 2015

♥ Life is good ♥



Hvor er det bare skønt...

Elsker sommeren i lille Danmark.


Haven nydes... der grilles....bliver taget sol....spist 

jordbær og is.

Og snakket og grinet til langt ud på aftenen.






Jeg har været i Århus
 
og se Sculpture 

by the sea udstillingen.

Var en god lang tur fra

 Marinaen til

 Bellehage strand og

 meget meget

 varmt. Udstillingen

 slutter i morgen

 søndag, så det kan 

nåes endnu hvis du

 ikke har set den :-)





Jeg har holdt fri fra alt...incl Bloggen og facebook de sidste uger og det kan mærkes. Både på bunken af mails, men også på mig selv. Har haft god tid til at være god ved mig selv. Hygge med nye gode venner og bare være MIG.
Der er blevet sorteret godt ud i både omgangskreds og i huset.
Total oprydning er dejligt :-)


        



Nu vil jeg ud og nyde solen igen...

Pas godt på dig selv og hinanden.


På gensyn

Knus fra Chapline 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar