torsdag den 20. august 2015

Workout...



Hej søde læsere...

Min pc vil desværre ikke overføre mine billeder fra kamera og mobil så ingen billeder i dag.... Men jeg kan tilgengæld fortælle at jeg er i fuld gang med at træne. 
Har fundet en kort video med øvelser jeg laver 3 x dagligt. Og jeg håber snart at jeg kan nå videre fra begynder øvelserne :-)
Men ind til videre fungerer det for mig.
(Kan slet ikke vente med at se nogle resultater) :-)

https://www.facebook.com/workoutpedersen/videos/704753936297612/


Håber der evt er andre der kan få glæde af linket...

Vejret er skønt...jeg får arbejdet ALT for lidt på mine smykker,- så hjemmeside med salg er udsat lidt.

Ønsker Jer alle en super skøn dag....og HUSK: Nyd livet og hinanden.

Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar