fredag den 25. september 2015

En dårlig taber...




God formiddag kære læsere.



Jeg vågnede til morgen og følte mig tynd! At vægten og spejlet så IKKE var enige, er en helt anden sag. Men følelsen var dejlig.


Det var først da jeg gik på slankekur, at jeg fandt ud af at jeg er en dårlig taber... :-)
Mit vægttab går desværre slet ikke som ønsket. Jeg tager nemlig stadig på! Hvorfor det er sådan er der ingen der har kunne forklare. Suk.

Men heldigvis er mit humør godt, jeg er glad og lykkelig for mit liv og er det meningen jeg skal tabe mig, så sker det vel på et tidspunkt. Hvis IKKE, så er det sådan det er.


Den her har jeg moret mig en del over :-)



1. Hvis du spiser noget, uden at nogen ser det,

indeholder det ingen kalorier.


2. Hvis du drikker sukkerfri sodavand og samtidig spiser

en chokoladebar, vil alle kalorierne i slikket blive elimineret

af de manglende kalorier i den sukkerfrie drik.


3. Hvis du spiser sammen med andre tæller kalorierne ikke,

hvis du blot spiser det samme som de gør.


4. Fødevarer, der indtages af helbredsmæssige grunde,

såsom chokolade, cognac eller ostekager, tæller ikke med.


5. Hvis du sørger for at opfede alle personer i dine nærmeste

omgivelser, vil det få dig selv til at se tyndere ud.


6. Fødevarer, der indtages under en filmforevisning, tæller ikke med,

idet de indgår som en del af et underholdningskoncept og ikke som

led i din ernæring.

Det gælder f.eks. chokoladestænger, popcorn, pebermyntepastiller,

franske mandler og alle typer bolsjer.


7. Ituslåede eller knuste småkager indeholder ikke kalorier,

de er forsvundet under knusningen.


8. Alt, hvad der slikkes af knive eller skeer mens du f.eks.

tilbereder søde desserter, indeholder heller ingen kalorier.


9. Fødevarer, der har samme farve, indeholder samme mængde

kalorier, f.eks. spinat og pistacieis.


10. Chokoladens farve er universel, og den kan derfor erstatte

et hvilket som helst andet fødemiddel.


11. Alt, hvad man spiser stående, er fri for kalorier. Det skyldes

formentlig tyngdekraftens indvirkning på kaloriernes vægtfylde.


12. Alt, hvad man spiser af en andens tallerken, er fri for kalorier,

eftersom kalorierne rettelig tilhører den anden,

og derfor vil hænge fast på hans tallerken.



Sønnen ligger syg de her dage, - jeg lå 4 dage sidste weekend. Så denne weekend ved jeg godt hvad jeg skal lave :-)
Den står på hygge, god og sund mad og en masse pleje.





God weekend alle sammen. 
Pas godt på Jer selv og hinanden.

Knus fra Chapline


Ingen kommentarer:

Send en kommentar