mandag den 28. september 2015

Nye ringe



Hej søde læsere og velkommen til endnu en dejlig uge.



En solrig weekend er slut, sønnen er blevet rask og vi har hygget med mange nye ideer. 
Vi har besluttet at lave hele huset om! 
En stor beslutning. Men vores behov har ændret sig og NU skal det være. 
Glæder mig rigtig meget til at det hele er færdigt. Det bliver Så godt. 
Det skal I nok høre mere om, når vi kommer dertil at vi går i gang. Men kan løfte sløret en lille smule og fortælle at jeg får et helt nyt værksted. Hvor jeg bla sidder og lave disse fingerringe. :-)






De er alle en del af min kollektion, som jeg har arbejdet længe på efterhånden. 
Det er hårdt arbejde både at lave smykkerne og skulle tænke på hjemmeside/showroom. 
Men det skal nok blive godt det hele...til sidst :-)


Hel sidste uge passede jeg hus og have for familie der var i Andalusien. 
Og kan da lige side at jeg var meget misundelig... ville gerne have været med.
Men min tur kommer :-)


Nu skal der laves juice til min frokost og så skal der arbejdes på den nye plan for huset.


Pas på Jer selv og hinanden.
Spred en masse smil og kærlighed.


Knus fra Chapline






Ingen kommentarer:

Send en kommentar