fredag den 2. oktober 2015

Overspringshandling, ny ring og besøg.



Hej søde læsere



 Denne uge er fløjet afsted og jeg kan næsten ikke tro det allerede er fredag og weekend igen. Men det er det. Og så er det blevet oktober og desværre også koldt.

Her får vi igen besøg fra Sjælland og den står på god mad og hygge. Dejligt.

Jeg skulle have brugt dagen i går på at rydde op og gøre rent, men gik på værkstedet i stedet :-)




Ja hvem siger at overspringshandlinger er dårlige?


For det blev til denne ring, som jeg allerede har fået en del positiv respons på. Og det er jo altid skønt.

Jeg har stadig mange planer og ideer for mit nye værksted og vi går allerede igang i næste uge. Kan slet ikke vente....


Nu SKAL jeg i gang med den der oprydning og rengøring...inden jeg igen forsvinder ind på mit værksted, for at afprøve nye ideer.


Og måske "ses" vi i løbet af weekenden,- for jeg har nemlig en kage opskrift jeg planlægger at afprøve :-)


God weekend alle sammen og husk.... pas på jer selv og hinanden.


Knus fra Chapline



Ingen kommentarer:

Send en kommentar