onsdag den 17. august 2016

DIY knage




Hej søde læsere...  

Så er første uge efter ferien ovre og 2. uge er godt i gang. 
Det har været en dejlig sommerferie med en masse hygge, ture ud af huset, besøg på Sjælland, Smukfest i Skanderborg og nye projekter både på mit værksted og i vores hjem. 

Bla disse DIY knage jeg har lavet til mit soveværelse. De er lavet af rundstokke og resten af det læder jeg brugte til at lave nye håndtag til mine køkkenlåger. 






De tog ikke længe at lave og de pynter på en kedelig væg bag min dør :-) 


I går og i dag har vi sommer i lille DK, men det er vist kun en stakket frist. Så det skal nydes og alt inde i huset må vente til vejret igen bliver dårligt.  

Og med det sagt så vil jeg smutte en tur i haven og nyde solen og varmen. 

Kan I alle have en dejlig dag. 

På gensyn. 
Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar