lørdag den 18. februar 2017

Kærlighed ved første blik...



Ja det var lige hvad det var.

Da jeg så dig første gang var jeg helt solgt.
Mit hjerte var med det samme fyldt af en overvældende kærlighed.
Din bløde duft og dine dejlige blå øjne der kiggede lige ind i mine.
Jeg vidste jeg aldrig ville blive den samme igen. Og det blev jeg heller ikke.
Jeg blev en endnu bedre version af mig selv. DU gjorde mig bedre.
Jeg ELSKER dig højere end noget andet. Min elskede søn. Tillykke med de 20 år.



 Dagen i dag har stået på fødselsdag med gaver, god mad og gæster.
God dag og ren hygge.
Nu er vi trætte og grydeklare :-)
Det har været nogle hårde uger og mdr. Med at sætte huset og haven i stand.
Og vi er næsten i mål.

I dag var den første af årets store begivenheder og vi ser frem til de næste.

Jeg vil ønske jer alle en fantastisk lørdag.

Pas på jer selv og hinanden.

Knus og på gensyn

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar