fredag den 14. december 2018

Bryder tavsheden...



Hej kære læsere....


Aller først vil jeg sige 1000 tak for al den aktivitet der har været på min Blog, tiltrods for at jeg har været stille i 8 mdr. jeg håber at I alle har det godt. 
Og en tak til alle nye læsere. 

Det har været en crazy tid, med rigtig mange omvæltninger, der skulle tages hånd om. Der er stadig meget at forholde sig til hver eneste dag, men samtidigt falder der lidt ro over hverdagen. 

Og jeg gør ALT for at nyde hver eneste minut. Tiden går SÅ hurtigt. 

Men nok om det. Det er jul lige om lidt og jeg har de næste 10 dage, 10 juleideer jeg vil dele med jer. 

Så mangler du lidt julepynt, hygge projekter eller en opskrift, så følg med.





 Det er fredag og listen for weekenden er skrevet. Ja der er altid travlt, men ind i mellem er det på den gode måde. 

Har DU styr på din juleliste? Gaver, træ, pynt mm?

Jeg er færdig med alle gaver, men mangler træet og lidt jule konfekt. Ved nemlig at bliver det lavet for tidligt i december, så er det væk til d 24. Så det er en af tingene på min liste.

En del af opgaverne på min liste er IKKE julerelateret, som feks at indrette mit soveværelse. Jeg har købt ny kommode og lige nu roder det med alt fra fjernbetjening til undertøj. Så det må jeg hellere komme i gang med.


Ønsker alle den dejlig fredag.


I morgen er det dag 1, juleidé nr 1. Ses vi?


 Knus og på gensyn


 Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar