fredag den 21. december 2018

Dag 7, idé nr 7



Hej Kære læsere....

Så blev det fredag, sådan en uge flyver afsted og vi er nået til den 7. idé.

 Det er ingen hemmelighed, at jeg elsker kranse af alle slags og har dem stort set alle steder i mit hjem.

Ideen jeg vil dele med jer i dag, er en meget nem een af slagsen. Jeg har lavet denne krans af en renseri bøjle, lidt mos og en lille lysholder med klips. Selv om den er meget enkel, synes jeg, at den er meget effektfuld.

 



Jeg har planer om at lave flere af dem og hænge en i hvert vindue.

Du skal dog være meget opmærksom på, at vægen på lyset ikke kan få fat i mosset og sætte ild i det.

Dagen idag står på oprydning og rengøring, da der kommer gæster i morgen. Så jeg må hellere i gang igen.

Ønsker alle en skøn fredag og jeg håber at dagens idé kan inspirere.

Pas godt på jer selv og hinanden til vi ses igen.

 Knus Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar