lørdag den 22. december 2018

Dag 8, idé 8



God aften kære læsere... 


Ja det blev lidt senere i dag, men som jeg tidligere skrev, skulle der komme gæster i dag og så går tiden jo. 


Har haft en super dejlig lørdag. Der er blevet hygget med kagebagning, juletræ sat ind i stuen,- dog ikke pyntet endnu andet end med lyskæde. Der er blevet snakket, grinet og spist alt for meget usundt. 


Her er de sørgelige rester :-)






Nu sidder jeg med lidt hurtig aftensmad og skriver dages Blogindlæg til jer. Jeg vil vise hvordan, jeg bla bruger nogle af alle de kranse, jeg har i mit hus. 




Her ved mit spisebord har jeg 2 gamle guld rammer, som jeg ind imellem pynter med bla grønne kranse, jeg har bundet. Jeg elsker enkeltheden i krans og ramme. Istedet for en krans kan der feks hænge julekugler, træhjerter eller noget helt andet. Jeg kan godt lide, at jeg kan skifte efter årstid eller humør. 


Håber I kunne bruge ideen.

Fortsat dejlig lørdag aften og forhåbentlig på gensyn i morgen til idé nr 9.

Knus og pas godt på jer selv.

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar