søndag den 29. november 2015

1. søndag i advent



Hej kære læsere. 

Det er ikke så tit jeg Blogger om søndagen, men i dag er det 1. søndag i advent og det skal selvfølgelig nydes, vises og blogges om.


Vores advent"krans" er i år vores Kubusstage. Jeg synes den er utrolig smuk og stilfuld og kan sagtens bruges sammen med det natur tema jeg elsker så højt. 
Så ja i år ser det således ud og jeg er rigtig tilfreds.






Udover det så synes jeg faktisk det lige har været jul. Sådan et år går alt for hurtigt og det er mere og mere vigtigt for mig, at omgive mig med mennesker jeg elsker og som elsker mig.


I dag skal bruges på at skrive ønskesedler (er blevet bedt om at lave sådan nogle).
Der skal vaskes, så der er klar til en ny uge og så må vi se om jeg kan holde mig fra mit værksted i dag :-)


Ønsker Jer alle en fantastisk dag. 
Pas på hinanden og på gensyn. 

Knus Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar